Cuma, Nisan 09, 2010

Ters X züD

Dünyanın en dibini görmek!
Sonra bir anda en üst noktasına çıkmak...
Yaşadıklarım hayal mi gerçek mi diye düşünüp çelişkili kadını oynamak...
Rengarenk bir kişiliğe sahipken bir anda blog şablonunu simsiyah minimalist şekillere sokmak, üstelik yazdığın ilk blogta bunları yapmak ;)

Ters düz oldum.

Kafam saçlarımdan daha karışık bugünlerde - ki saçlarım! hiç bir zaman taramadığım halde dolaşıklıktan eser olmayan saçlarım! artık dolaşık... - İşte yeni ben, yenilenmiş ben, eskisinden daha olgun, daha fazla yara almış ben...

Her insanın bir evrim süreci olduğunu söyledi arkadaşım. Biz henüz o evrim sürecimizi tamamlamadığımız için hala iniş ve çıkışlarda hayatta kalmaya çalışıyormuşuz. Peki benim evrimim direk maymundan mı başladı da bu kadar uzun sürdü? Ya da sorabileceğim başka bir soru; tamamlanmış bir evrim varmı dünyada?

1 yorum:

  1. sana kocaman 3 paragraf dolusu yorum yazmıştım ancak bir hata olmuş, hepsini silmişler:(

    Yazılarını gerçekten çok sevdim ve itiraf etmeliyim ki bu güne kadar hiç kimsenin blogunu tam anlamıyla takip etmedim ama seninkini edeceğim çünkü benim o suskun, kendinden bahsetmeyi pek sevmeyen arkadaşımın, bi şekilde sezdiğim ama tam olarak ifade edemediğim pek çok özelliğini, duygusunu, içindeki o kadını burdan öğreneceğim..

    NE olur yazmaya devam et, ilk fanın benim:)

    YanıtlaSil