Salı, Nisan 13, 2010

MİS KOKULU PİS AŞKIM :)

Tam 5 yıl önceydi...
Hayatıma yeni kimliğinle girdiğin o gün!...
Evet! 
Tam 5 yıl önce bugün...
Ben O'nunla geldim seni karşılamaya,
Sen O'nu bırakıp geldin. 
Özlemiştim!
Öyle bir özlem ki bu, yüreğim çırpınıyor, heyecanımı farkettirmekten delicesine korkuyordum sana, O'na ve hatta en yakınlarıma...
21 yıldır aradığım sendin...
Hep vardın gibi, çünkü hep benimleydin...
İlk gördüğümde bile tanıyor gibiydim seni!
O merdivenlerde dikilmiş, kocaman ve içten bir gülümsemeyle "merhaba" derken...
Doğumumda bile yanımdaydın sanki!
İşte o kadar tanışığıydın yüreğimin...
Bir insanın ciğerini bilmek diye bir şey varsa, o sendin işte! 
Ben senin, sen benim ciğerlerimizin içini biliyorduk...
İkimizde aynı yanılgıya, karmaşıklığa düştük bundan tam 5 yıl önce...
Dosttuk, arkadaştık, sırdaştık...
Aşk olalım istedik!
Korktuk!
Riske attık öncemizi,
Sonra'mız olduk o an!
Karıştık...


Uyurken izledin beni,
Dünyanın en güzel hissiydin sen!
Uyandım, içimi ısıtan gözlerini gördüm,
Yaşadığım en deli aşktın sen!
Huzurdun, kıskançlıktın, mutluluktun, masumiyettin!
Çoğu zaman özlemdin...
Herşeye göğüs gerecek sevgiydin.
Bir gün!
Gitmek istedin.
En acısı da, onu bile benden istedin...

Farkettin mi ?
Hala gidemedin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder