Perşembe, Mayıs 31, 2012

Kötü haberlerle dolu dolu tam 4 gün! Bu günler geçer mi, bu hafta biter mi bilmiyorum.. Arada aldığım bazı güzel haberlerde yok değil. Ama yetmiyor!
İş arkadaşlarımdan biri feci bir trafik kazası geçirdi, beyin kanaması, kırıklar... Ailesi perişan durumda, iyi olacak diye dua ediyoruz elden başka birşey gelmiyor..
Başka bir iş arkadaşım lösemi nedeniyle hastanede yatıyor ama güzel bir haber geldi; uygun ilik bulunmuş! destek olmaya çalışıyoruz elimizden geldiğince..
Başka biri annesini kaybetti...
Hastalıklar, can sıkıntıları...
Bunlar yetmezmiş gibi insanların psikolojisine tecavuz eden bir grup politikacıyla burun burunayız..
Sezeryanmış, kürtajmış!
Kime ne! benim ve digerlerinin bedeninden size ne!
"Her koyun kendi bacağından asılır" yani o gün geldiğinde hepimiz yalnızız unutmayın bunu..
Ama siz...
Siz her koyundan daha yalnızsınız SAYIN büyüklerimiz.
Gencecik bir kızı tecavuzcusuyle evlendirip namusunu temizleyen insanlarla aynı havayı soluyoruz, aslında soluyamıyorum.
Nefesim daralıyor, tıkanıyorum...
Gerçek cinayetleri, gerçek katilleri unutturup kendince yeni cinayetler üreten insanlar yönetiyor bizi! İnanamıyorum.
Bir yanım topla sevdiklerini terket buraları diyor, diğer yanım bu topraklar böyle kolayca bırakıp kaçacak kadar kolay kazanılmadı diyor...
Arada kalıyorum, sesimi çıkarmak istiyorum, çıkmıyor, kesiyorlar...
İleri demokrasi ile yonetilen bir ülkede yaşıyorum!
İleri Demokrasi!
İnanamıyorum.
Eskiden yavaş yavaş süzüldüğünü hissediyordum aramıza bu görüşü yansıtan idelerin, şimdi o kadar hızlandı o kadar sapkınlaştı ki!
Kanserli hücrenin bütün vücuda bağışıklığı en zayıf bulduğu anda yayıldığı gibi ışık hızıyla yayılıyor..
Kangren olmuş gibiyiz hatta.
Kolumuzu bacağımızı değil sonunda kellemizi kesecekleri gün yaklaşıyor...
İnanamıyorum.
Tecavüzcüsünün çocugunada kurtaj yasağı!
Devlet bakarmış!
Kendi piyonlarını kendi kurallarına göre yetiştirmeye kılıf uyduruyorlar!
Tecavuzlerde artar bu tecavüzlerden dogacak bebekler de...
Çekirdekten yeni bir nesil yetişiyor, kolay değil!
Bir kadının hayatına en az 5 tecavüz bekliyoruz! Aşağısı kurtarmaz..
Yine nefesim daralıyor, burnumdan soluyorum..
Yok, hayır gerçekten nefes alamıyorum...
İnanamıyorum.
Ben küçücük beynimle düşünebiliyorum başımıza ne kötülüklerin geleceğini, sizler düşünemiyor musunuz?
Merdiven altı kürtajların nasıl artacağını, kaç milyon annenin ölümüne sebep olacaklarını ve işte o gün geldiğinde bunca masum insanın, bunca masum kadının ölümüne sebep olan günahların boyunlarınıza anakonda gibi dolanacağının farkında değil misiniz??
Madem inancınız bu kadar kuvvetli korkmuyor musunuz!!
Vicdansız insanların bile içinde birazcık azap yüz gösterir zaman zaman, Siz de o da mı yok!
İnanamıyorum..
Nefes alamıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder